Khasiat Sacha Inchi untuk Wanita Langkau ke kandungan utama

Yang Ditampilkan

Kekal Sihat dengan Mengawasi Pengambilan Makanan

Ramai beranggapan bahawa pengambilan makanan sihat agak sukar terutamanya bagi golongan yang sentiasa sibuk. Justeru ada yang menyangka bahawa mengurangkan pengambilan makanan harian adalah cara diet yang terbaik untuk menjaga kesihatan. Bagaimanapun sebenarnya pemilihan makanan dan penjagaan porsi adalah cara yang lebih mudah untuk tubuh memperoleh nutrisi yang diperlukan tanpa perlu menahan rasa lapar. Jaga masa makan Perkara pertama yang perlu dititikberatkan dalam perihal penjagaan pemakanan ialah masa makan yang tetap dan teratur. Sarapan pagi merupakan masa makan yang paling penting namun sering dipinggirkan akibat kekangan masa. Sarapan pagi yang baik akan memastikan tubuh anda memperoleh tenaga dan nutrisi yang cukup untuk menjalankan kerja-kerja harian dengan lebih produktif. Begitu juga dengan waktu makan tengah hari dan makan malam. Elakkan waktu makan tengah hari dan makan malam yang terlalu lewat dari norma. Waktu makan tengah hari yang ideal ialah pada jam 12 tengah hari

Khasiat Sacha Inchi untuk Wanita






5000 tahun yang lalu, ubat kesihatan purba yang ‘power’ ini ditemui oleh salah satu tamadun tertua di Bumi: Mochicans, Chimus, dan Incans.


Tiada siapa yang tahu bahawa tumbuhan ni boleh menjadi kunci untuk pelbagai jenis penyakit dan boleh memberikan kehidupan muda kepada orang yang semakin tua.


Puan-puan, jika anda sangat mementingkan kulit dan rambut anda, Minyak Sacha Inchi berpotensi mengembalikan kecantikan anda seperti remaja.


Sekiranya:

  • Jerawat, kedutan, bintik hitam & jeragat boleh menganggu mood anda

  • Bintik-bintik di muka anda boleh membuatkan anda taknak keluar rumah

  • Masih mencari "krim" yang sesuai untuk wajah


Minyak Sacha Inchi boleh membantu.


Khasiat Sacha Inchi untuk Wanita




Sacha Inchi adalah cara yang lebih baik & semula jadi untuk menjadikan kulit anda lembut, licin dan anjal!


Ini kerana terdapat satu sebatian– 'tokoferol' dalam minyak sacha inchi. 'Tocopherols' adalah sebahagian daripada keluarga Vitamin E dan ia terbukti dapat mengekalkan keanjalan kulit dengan menghasilkan kolagen.


Dengan mengamalkan Sacha Inchi, anda akan mula melihat perubahan seperti:


  • Selepas berjalan di bawah matahari sepanjang hari, wajah masih kelihatan segar dan lembap

  • Kelihatan beberapa tahun lebih muda & kurang kedutan

  • Tidak perlu risau tentang kekeringan, kegatalan, kerengsaan dan jeragat lagi


Selain kebaikan untuk kulit, Sacha Inchi juga dapat memberi manfaat kepada rambut!


Walaupun tanpa menggunakan perapi, Minyak Sacha Inchi boleh ‘lock’ kelembapan & menguatkan rambut anda. Selamat tinggal, helai rambut rapuh dan rosak!


Jika kepala anda gatal sepanjang masa, minyak sebenarnya boleh melegakan & menyuburkan kulit kepala supaya ia tidak lagi gatal. Kulit kepala akan menjadi lebih kuat dan sihat.


Bila kulit kepala kuat dan sihat, rambut yang baru tumbuh secara semula jadi menjadi lebih kuat, berkilat dan licin.


Kesimpulannya, ini adalah semua faedah yang anda boleh dapatkan apabila mengamalkan Minyak Sacha Inchi setiap hari.


Dapatkan Sacha Inchi Oil GNI sekarang.





Sumber: 1



Ulasan

Catatan Popular